Aktualności

Strona główna » Aktualności » Zielona Szkoła Gdańsk - Sobieszewo 2017

Zielona Szkoła Gdańsk - Sobieszewo 2017

data dodania: 2017-06-20 07:39:29

Zielona Szkoła w tym roku zorganizowana została w Gdańsku w dniach 29 maja - 6 czerwca 2017 roku. Odważni chętni polecieli w jedną stronę samolotem na trasie Kraków - Gdańsk, druga grupa pokonała dystans pociągiem. Naszym domem" na czas pobytu został ośrodek wypoczynkowy Melisa" usytuowany w Gdańsku - Sobieszewie.
Zwiedzaliśmy Gdańsk, Sopot i atrakcje Wyspy Sobieszewskiej; codziennie spacerowaliśmy nadmorską plażą zapoznając się z fauną i florą nadmorską, przemierzaliśmy ścieżki dydaktyczne rezerwatów „Ptasi Raj" i „Mewia Łacha", oglądaliśmy cudowny zachód słońca, świetnie bawiliśmy się w morzu i na lądzie.

Wspaniałą przygodę przeżyliśmy w wodnym parku rozrywki „Aquapark Reda" broniliśmy wodnego zamku, walczyliśmy w zatoce piratów, pływaliśmy na pontonach w lazurowych wodach rzeki, wskakiwaliśmy w straszną paszczę rekina i zjeżdżaliśmy wprost do basenu z rekinami (prawdziwymi, żywymi) i byliśmy w wulkanicznym jaccuzi.

Wiele emocji wzbudziła wycieczka do Gdańska - zwiedziliśmy największy i najstarszy (zbudowany w 1444 roku) zachowany dźwig portowy w Europie - Żuraw, odwiedziliśmy Ośrodek Kultury Morskiej, w Sopocie spacerowaliśmy po najdłuższym molo nad Morzem Bałtyckim.

Nasze najciekawsze wspomnienia z wycieczek przedstawiliśmy plastycznie. Odbył się konkurs plastyczny z nagrodami.

Z okazji dnia Dziecka nasi wychowawcy zaskoczyli nas słodkim poczęstunkiem (pyszne lody) i świetną zabawą przy muzyce.

Pożegnaliśmy wyspę wspólnym ogniskiem i smacznymi kiełbaskami z grilla. Podczas spotkania rozdane zostały nagrody za udział w konkursach oraz pamiątki.

Do zobaczenia za rok!!

1 2
Strona głównaDrukujPDF
Polecamy
Partnerzy
Kapitał Ludzki Centrum Inicjatyw Lokalnych Unia Europejska

Strona współfinansowana przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Strona powstała w ramach projektu realizowanego przez Centrum Inicjatyw Lokalnych.